לא רואה את ההודעה? צפה בדפדפן

שלום ,

 

זאת שקד ממשנים כיוון,

קשה לי לראות את מה שקורה במדינה, הממשלה ממשיכה להרוס את הדמוקרטיה ולשסע את העם, הרג יומיומי בחברה הערבית.
האלימות וההרג היומיומי בחברה הערבית בלתי נסבלים, והמנגנונים הציבוריים שאמורים לשרת את כולנו נשחקים מול עינינו.
ובתוך כל זה — אני גם מרגישה גאווה גדולה. כי מול ההרס, אנחנו בוחרים להמשיך לפעול. להמשיך לזרוע תקווה.

 

נצחון אדיר לטבע ולכולנו

בשבועות האחרונים התנועה הסביבתית התאחדה סביב שני מאבקים קריטיים - האחד הוצאה של סעיפים הרסניים לסביבה מחוק ההסדרים שהוצמד לתקציב, השני מניעת היציאה של ישראל מהסכמי האקלים הבינלאומיים.

אני וחברי במשנים כיוון מאמינים שהבטחון של כולנו קשור באופן ישיר לסביבה בריאה ולהתמודדות מיטיבה עם משבר האקלים.
שמחנו לקחת חלק במאבקים של התנועה הסביביתית, האמנו, אך לא שערנו את גודלה של ההצלחה! כל הסעיפים ההרסניים לסביבה
יצאו מחוק ההסדרים!
המשמעות שנמנעה פגיעה בשמורות טבע, בשטחים הפתוחים, בעצים, ובאוויר שאנחנו נושמים. 

זה קרה בין היתר כי הצטרפתם למכתב שניסחנו, יחד עם פעולות נוספות כמו קמפיין הודעות לחברי הכנסת.
גם היציאה מהסכמי האקלים נבלמה! בעיקר בעזרת עבודה מאחורי הקלעים - פניה אישית לחברי כנסת ולבכירים במשרד החוץ.
זה ממחיש שגם במציאות הפוליטית הקשה של היום יש לנו כוח להשפיע כאזרחים.  

בן גביר הביתה 

 ההרג והאלימות בחברה הערבית ההזנחה של הגיע למצב בלתי נסבל, רק השבוע נרצחו חמישה אנשים ביממה אחת. בשבועות האחרונים הציבור הערבי מתקומם כנגד ההרג היומיומי שהם חווים ברחובות. 

בשלישי ביום השיבוש נגד האלימות בחברה הערבית  - ראינו סולידריות מדהימה עם מחאה בשנים עשר בתי חולים של צוותים יהודים ערבים, עם מחאות בלא פחות מחמישים מוקדים שונים.

גם אנחנו לקחנו חלק ביום השיבוש, בחרנו להגיע למשרד בטחון לאומי כי אנחנו מאמינים שהפשיעה והגזענות מתחילות ממסדרונות הממשלה. כל עוד בן גביר ממשיך לכהן בתפקידו, להרוס את המשטרה ולקדם גזענות ואפליה - לא יהיה תיקון.


צפו בהצצה מהפעולה שלנו:

 

להיות חלק מהשינוי

אל מול כל מהלכי הממשלה הנוראים, לא מעט אנשים מאבדים תקווה ותוהים אם יש משהו לעשות. 

אישית, לא הייתי ממשיכה לפעול כל כך הרבה, אם לא הייתי משוכנעת בכוחן של מחאות נחושות ולא אלימות. אין דבר יותר מעורר תקווה מאשר לפעול ביחד עם קהילה של אנשים מדהימים שרוצים שיהיה פה טוב יותר. 

אם גם לך נמאס להיות לבד מול הטירוף הזה, אני מזמינה אותך לקחת חלק במאבק איתנו. יש המון דברים לעשות - בין אם בשטח או במאחורי הקלעים, ככה שכל אחד ואחת יכולים לתרום.

הצעד הראשון הוא להגיע להכשרת הפעילים שלנו. ההכשרה הקרובה היא ביום שני 23.2 בערב, בירושלים.  >> להרשמה

ואם זה לא מתאים, תמיד אפשר לצפות בסרטוני ההצטרפות שלנו מהבית, ואז לשלוח לנו הודעה: >> לצפיה

 

התמיכה שבזכותה כל זה מתאפשר

הפעילות שלנו מתאפשרת רק בזכות אנשים פרטיים שבוחרים לתמוך, גם בסכום קטן, במיוחד באופן חודשי. רק בזכות התמיכה הזו אנחנו יכולים להמשיך לפעול, להכשיר פעילים ולהוביל את השטח. 

תמכו בנו  

 

יחד נשקם ונתקן,
שקד