לא רואה את ההודעה? צפה בדפדפן

שלום ,

 
 
הלב של כולנו עם תושבי הצפון אשר שוב תחת מתקפה יומיומית, חלקם ללא מיגון בסיסי. הממשלה שוב דחתה הבוקר את ההחלטה על תקצוב המיגון הנדרש והעיוות זועק לשמים! 
 
לצד הכאב והפחד, אנחנו בימים מכריעים כאשר בכל יום עשויים להכריז על בחירות, ואפשרות לעתיד אחר נראית באופק - של דאגה לתושבים, של בטחון ושקט. 
 
כמו שאולי כבר ראיתם  - לקראת הבחירות אנחנו משיקים את "בוחרים בישראל דמוקרטית" -  קמפיין שטח אה-מפלגתי– כדי להבטיח שהערכים הדמוקרטיים יהיו המצפן של הציבור!
 
זה לא עוד קמפיין - זה רגע מכריע לגבי עתיד המדינה והחיים של כולנו. 
 
בשבועות האחרונים יצאנו עם קמפיין גיוס כספים וכבר גייסנו כמעט 200 אלף שח.
 
אבל אנחנו לא עוצרים כאן וממשיכים לעבוד יום ולילה להשיג את סכום היעד, כדי שנוכל להקים את המערך החשוב.
 
אם עוד לא תרמתם או הפצתם, נודה לכם כל כך אם תקחו רגע ותעזרו לנו להגשים את המטרה - כאן תומכים   
 
 
 
הרשמו לפעילות השטח שתתקיים ברחבי הארץ!  ברגע שנצא לשטח המערך נדבר איתכם ונזמין אתכם לקחת חלק -  כאן מצטרפים     
 
ממשיכים להאבק על הבית
 
אתמול צעדנו ביחד עם ארגונים נוספים ותושבים ברחובות ירושלים, בצעדה של תקווה ודרישה לעתיד טוב יותר!
 
היה מרגש לראות בנוסף לקהל הקבוע, משפחות עם ילדים ואפילו תינוקות שלקחו חלק בצעדה ובמחאה.
 
 
 
 
מצעד הגאווה והסובלנות בירושלים 
 
ובחמישי הבא 4.6 - נגיע ביחד למצעד הגאווה הירושלמי בקריאה לשוויון לכולם ולחיזוק הערכים הליברליים!
 
לא נקבל הומופוביה, שנאה או הפליה לא כשהיא מגיעה מכוחות בשלטון ולא מהציבור.   
 
 חמישי 4.6 | 16:30 | תחילת צעדה | 18:00 I גן סאקר | ירושלים

הצטרפו לגוש המחאה! 
 

 
יחד נשקם ונתקן
 
שקד